zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی
یک شنبه 14 / 6 / 1393برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : امید علیخانی

 حراجی دختران دراسرائیل

بر روی اتیکت هر یک از زنان، سن، وزن، اندازه و کشور محل تولد آنها درج شده است.
sieKZYnW_535
 
ابراهیم حسینی در گوگل پلاس نوشت:
رژیم غاصب و خونخوار کودک کش دیگر با این کار هایی که در درونش انجام می شود دیگر کلا اخلاق و انسانیت و شرف رو انگار سر بریده هست فروش دختران در فروشگاه ها ی زنجیره ای جنایتی بی شرمانه ای دیگر از این نطفه نامشروع در اقدامی آشکار از ترویج بی بند و باری و فساد اخلاقی در جامعه صهیونیستی ، زنان برای فروش در ویترین فروشگاههای زنجیره ای اسراییل به معرض نمایش گذاشته می شوند.به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتض، درحالی که فروشگاه ها لباس های تن مانکن را برای فروش در ویترین با برچسب قیمت به معرض نمایش می گذارند در اسراییل اخیرا زنانی و دخترانی که از کشورهای مختلف قاچاق شده اند با برچسب قیمت برای تن فروشی در ویترین به نمایش گذاشته شده اند.
حراج دختران
 
 در این فروشگاه، هفت زن جوان با حالتی زننده درحالیکه بر روی آنها اتیکت قیمت زده شده است، در ویترین به نمایش گذاشته شده اند که نظر هر عابر پیاده ای را به خود جلب می کنند. عابران در گفتگو با رسانه های اسراییلی گفته اند که ما ابتدا فکر می کردیم این زنان مانکنهای چوبی هستند که برای نمایش لباسها در ویترین قرار گرفته اند اما با جابجا شدن و پلک زدن آنها فهمیدیم که اینها انسان هستند. گفتیم شاید بجای مانکن های چوبی از این دخترخانم ها استفاده شده است پیگیر شدیم دیدیم خیر این ها برای فروش در ویترین مغازه قرارگرفته اند. هاآرتض نوشت: بر روی اتیکت هر یک از زنان، سن، وزن، اندازه و کشور محل تولد آنها درج شده است.
 

به این سایت رأی بدهید

درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 86
بازدید هفته : 2082
بازدید ماه : 3002
بازدید کل : 126784
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1